My Mangsir

Leave a Comment
घरमा छोराको यो पाली बिहे गर्नु पर्छ भनेर कुर
चल्दै थियो तेतिकैमा एउटा uncle पर्ने ले पोखरा
मा एउटि मैले चिनेकि केटि छ भनेर केटी हेर्न भनेर
नया कपडा लगाइ ओरि पोखरा हिडियो , जब
उन्लाइ देखे एकछिन त कै बोल्नै सकिन , सारै राम्री ,
टक्क जीउडाल मिलेकी सारै राम्री केटि , तै बेला नै
बिहे गरौ जस्ती , कसैले कस्ति लागो भनेर सोधे भने
नि मन पर्यो भनी हाल्छु भनेर बसेको थिए ।


तेतिकैमा केटी को बुवा ले तिमि हरु एकछिन कुरा
गर न त भनेर छत मा जाउ भन्नू भयो र गइयो उनी सङ
कुरा गर्न छ्त मा , एकै छिन त सारै लजाइन् , मैले नि
के गर्दै छौ भनेर कुरा सुरु गरे , एकछिन पछी त तपाई
यो बिहे को लागि reject गर्दिनु न पो भन्न
थालिन् 


मेरो boyfriend छ म उ बिना बाच्नै सक्दिन
रे ,म त एकछिन छागा बाट खसे जस्तो भए , के गर्नु के
गर्नु पो भो , एक मन ले सोछे किन reject गर्नु नि
एति राम्री लाई भो फेरि अर्को मन ले सोछे फेरि
बिहे को अगिल्लो दिन भागी भने त बेजत हुन्छ
बिचरी उस्को boyfriend छ भने म बीच मा किन
भिलेन बन्नु भनेर मन नलाइ नलाइ भए पनि केटि मन
परेन भनेर हिडे।
Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Ads Top

Contributors

Find Us On Facebook

Home Ads

Random Posts

Flickr

Social Share

Facebook

Recent comments

Recent Comments

Recent Posts

Latest in Sports

Random Posts

Recent Comments

Popular Posts

Most Popular